السبت، 18 أبريل 2009

أجمل الهمسات لم أهمس بها بعد


فليل من الوهم يعطي الحياة مذاقا آخر .......
النهارده مش عايز رغي و لا قيل و لا قال و لا بيد أن و لا حيثما و لا الذي ، ركب الهدفون في الكمبيوتر ، غمض عنيك ، استرخي تماما ، استمتع بالعالم الافتراضي ، مع أجمل الأغاني التى أعشقها ، باسمعها من مدة طويلة و مش عارف ازهق منها( علامة استفهام و علامتين تعجب ) ، ممكن تشاركوني ، اقلب كل حاجة في دماغك و عيييييييييييييييييششششششششششش

هناك 16 تعليقًا:

dreem يقول...

اديها شريط جنات يا حسين فيه 3 او 4 اغانى اول ما هتسمعهم هتعرفهم وعيششششششششششش
تحياتى يا صاحبى

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم
الله عليك من أحب الاغنيات على قلبى

كلمة



كلمة كلمة توديك او كلمة تجيبك

مين اللى قالك انى حسيبك

اوعى تصدق ان حبيبك هتهون عليه

ارجع ارجع واعقل ياللى بتسمع

اى كلام يتقالك عنى

عمرى وااضيع قلبك منى واعمل كده ليه

قولى قولى الاقى زيك فين

ياللى مفيش فى جمالك اتنين

هو احنا عشرة بس يومين ده انا عايش ليك

وانت انت حبيبى عارف من امتى

قبل عنيا ماتيجى فى عنيك

عشت سنين وانا بحلم بيك

بسال بسال نفسى انا كل مااقابلك

كنت ازاى عايش من قبلك

من قلبو عليا غير قلبك

غيرك مليش

والله يحرم والله النوم على عينى

وانت حبيبى غايب عن عينى

دى ضحكتك دى بتخلينى قادر اعيش

قولى قولى الاقى زيك فين

ياللى مفيش فى جمالك اتنين

هو احنا عشرة بس يومين ده انا عايش ليك

وانت انت حبيبى عارف من امتى
بصراحه الأغنيه دى تحمل بكلماتها
فرح وحزن.. دمعة وبسمة
بجد أنت هايل
تقبل مرورى
وتحياتى
سلالالالامى

سحساوي يقول...

أهلا أهلا عاشقة الأحزان
على فكرة انا فرحت جدا بالتعليق ، حلوة قوي وصف حد ب ( انت هايل ) على العموم شكرا ، و أحمد ربنا انها لاقت إعجاب حد ، أنا قلت نستريح شوية من قيل و قال
نورتيني ، و تمري في أي وقت من غير ما تستأذني

سحساوي يقول...

دريم الجميلة : أهلا بكي جميل جنات و كل يبكي على ( جنات ) أقصد ليلاه ههههههه
نورتيني و تتروحي و تيجي بالسلامة

aidy يقول...

بجد اختيار جميلة لأغنية بجد جميلة

وانا بحبها

وبجد مش عرافة ليه لما بسمعها بتحطنى فى حالة نفسية تانية خالص

تحياتى ليك وبجد اختيار هايل

سحساوي يقول...

aidy ..مرحبا مرحبا ، انت فين يا بنتي مش باينة ليه ، ايه أخبارك .
كويس ، أنا قلت ايه الهبل اللي انا عمله ، و اكيد ما حدش هيهتم ، و الناس كلها هتقول ايه الهيافة دي، و لكن ، أصريت ، أي ألحيت ، و قلت حتما و لابد أني أغير فكر الناس ، أو على العموم الناس تعرفني على حقيقتي ، انا بين كل حين و مين بحب اتمرد على تفكيري شويتين و الموضوع ده كان من ضمن التمرد .
نورتيني
و و الحمد لله ان الاغنية عجبتك

assafo anaroze يقول...

سيدي يسعد صباحك
زيارة اولى للتواصل مع مدونتك واكيد ستكون لي زيارات اخرى لها
اتمنى تواصلك مع مدونتي
مودتي

Rania Lelah يقول...

حلوة اوى يا سحساوى
بالتوفيق

صفــــاء يقول...

وماله
حقك تسمع اغانى وتعيش
بس انا بفضل فايزة

سحساوي يقول...

assafo anaroze :
شرفتني بالزيارة ، و انا اأتشرف بالتواصل
*********************
رانيا
الجميلة تحياتي لرقة تعليقاتك
********************
صافي ( صفاء) فايزة هوه في زي فايزة و حمال الأسية ،و لا أسمر يا اسمراني
الزمن الجميل ، لكن تخيلي الأغاني الجميلة دي بقت تصيبني بالاكتآب ! ما تستغربيش لنها بتفكرني بالزمن الجميل اللي مش قادر احصل على نسمة منه
تحياتي لاختياراتك

شمس النهار يقول...

الحقيقه لما لاقيت النهارده مش عايز رغي
قلت خلاص نعدي اليوم
وغدا ونرغي النهارده:)

الاغنيه لطيفه
بس ليا راي في موضوع تصوير الاغاني المصريه والعربيه
بحس لو قفلت الصوت هلاقيني بتفرج علي اغنيه غربيه
ليه مش بنصور الاغاني تطلع بطابعنا المصري
او علي الاقل نصورها بواقعيه مش كل الاغاني تصور ببزغ وكل اللي بيغنوا مليونيرات
انا عارفه الابهار سيد الموقف في الاعمال الفنيه
بس برضه ممكن ابهر الناس بأدواتي المصريه الجميله

اكرر الاغنيه عجبتني وخصوصا اني اول مره اسمعها

سحساوي يقول...

شمس النهار
لأ يا شموسه استني لما أفوق لك أنا مشغول اليومين دول عشان أرد عليك لازم أكون فايق .

KHALED يقول...

إذيك يا حسين باشا ماحدش بيشوفك لية
انا عارف انهم يومين امتحانات ربنا يعينك


تحياتى المتبلة بتكبير الدماغ

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم
سحساووووووووووووووى
فينك يامان
وحشتنا قووى
كل ده بتسمع فى أغنية رامى صبرى
منتظرين الجديد
تعالى بقا بسرعه
تحياتى
أنوسه

سحساوي يقول...

خالد شكر على سؤالك ، دعواتك
تحية محشية بركة

سحساوي يقول...

ايناس ازيك مرسي جدا على السؤال ، انا فرحت بيه كتير جدا و الله ، اد ايه هوه مفعم بالحميمية و الرقة ، و الصدق ، معلش اتشغلت شوية اليومين دول لكن هاحاول ادخل ، المشكلة انا ما باعرفش اكتب في البوست غير اللي بحب اكتبه ، ما بحبش اكتب عشان التواجد بس ، و في اكثر من موضوع بيجول في خاطري بس مش عارف ابتدي منين و انتهي فين حتى بعض الموضوعات كتبتها بس خلتها مسودات عشان اراجعها كويس ( قال الواد بيعرف يكتب اصلا هههه) مرسي جدا جدا انا عارف انك اد ايه صادقة في كلامك انت مش مش محتاجة حد يدخل على المدونة الخاصة بيكي لأنها ما شاء الله مليانه معلقين ) اشكر مرة تانية